Дани Српске у Србији, четврти дан - Промовисана туристичка понуда Бања Луке, Лакташа и ЗТЦ Бања Врућица, Теслић
У оквиру манифестације „Дани Српске у Србији“ која се реализује у организацији Представништва Републике Српске у Србији, данас је на Студентском тргу на штанду ТОРС-а промовисана туристичка понуда Бањалуке, Лакташа и ЗТЦ „Бања Врућица“, Теслић.
Бројни пролазници имали су прилику да уживају у изворним народним играма КУД Пискавица из Пискавице код Бањалуке, али и да пробају традиционалну гастрономску понуду и јела овога краја. КУД Пискавица, представио је игре из Обудоваца, игре Подгрмеча, а вокални солиста Александра Врањеш у пратњи оркестра, пјесмом је отворила срца бројних посјетилаца. Такође, женска изворна група КУД Пискавица, која је и побједник серијала РТС-а „Шљивик“, пјесмом је још једном представила традицију и културу наших крајева. ТО града Бањалука је осим тога путем промотивних материјала и видео презентације представила и осталу богату туристичку понуду крајишке љепотице са акцентом на авантуру, вјерски и културни туризам.
ТО Лакташи је акценат у промоцији своје туристичке понуде ставила на бањско-љечилишне центре „Лакташи“ и „Слатина“ који заузимају све значајније мјесто на туристичкој мапи региона.
Осим Лакташа, промоцији бањског туризма Српске допринио је лидер бањског туризма ЗТЦ „Бања Врућица“ код Теслића. За бројне посјетиоце штанда ораганизовали су наградну игру са специјалном наградом Релаx викенд – Старт Уп. Битно је напоменути да осим понуде здравственог туризма, овај ЗТЦ је један од лидера и конгресног туризма, те су ову туристичку понуду кроз промотивне материјале и видео презентацију представили и данас у Београду. У најави су ускоро и новогодишњи аранжмани, а за зиму се припремају и нови акцијски пакети.
Руководилац службе за туризам и економске послове града Бањалука Вера Барић, рекла је да тај град има много тога да понуди и Београђанима и свим осталим гостима, те да су радо дошли на манифестацију "Дани Српске у Србији" да би позвали туристе да дођу.
"Туристи могу на много начина да уживају у нашем граду јер ми нудимо и авантуристички туризам на ријеци Врбас, вјерски туризам, етно-туризам, те богату гастро понуду", рекла је Барићева, додајући да су Београђанима донијели само дио својих гастро производа да би их позвали да дођу и пробају и остале "укусе Бањалуке".
Милијана Бачић из службе маркетинга и продаје Бање Врућице рекла је да је актуелна манифестација коју организује Представништво РС у Београду добра идеја да се одличне везе које имају Србија и Српска ојачају и надограде и путем туризма. Истакла је да Београђани могу да, уз ниске цијене, уживају у доброј понуди и квалитетној услузи Бање Врућице у којој је прошле године забиљежено 25 одсто од укупног броја ноћења у БиХ.
Директор Туристичке организације Републике Српске Нада Јовановић оцијенила је да је манифестација "Дани Српске у Србији" веома успјешна, те да су представници туристичких организација из Српске обавили оно због чега су дошли, односно да су се представили у најљепшем свјетлу.
"Желимо да у оквиру ове манифестације туристичка презентација буде само један сегмент. Све туристичке организације су се потрудиле да на штанду Представништва у центру Београда покажу како то изгледа када дођете у Српску, уз наравно нашу традиционалну љубазност и гостољубивост како у Херцеговини тако и у западним и свим другим крајевима", истакла је Јовановићева.
Напоменимо још једном, да се манифестација „Дани Српске у Србији“ реализује у организацији Представништва Републике Српске у Србији, а иста обухвата различите програмске активности, идеје и пројекте те на нов и јединствен начин представља Републику Српску, њене градове и природне љепоте, умјетнике, ствараоце из различитих сфера дјеловања и изражавања, те промовише привредне субјекте и развојне пројекте.
Туристичка понуда Српске промовише се под слоганом „Српска зове, спакуј се и крени“.