Штампа
30.09.2012.год.
Скадарлијски дух и романтични програм у Бањој Луци

Вест о успешној промоцији туристичке понуде Београда у Бањој Луци примљена је у Београду с нескривеном радошћу,  јер је – како је то са задовољством истакао Дејан Веселинов, директор Туристичке организације Београда – познато да су туристи из Босне и Херцеговине чинили девет одсто укупног броја туриста који су долазили у главни град Србије, а у последње време остварено је чак и повећање од 14 одсто. Ови подаци су, сазнајемо даље, били и један од разлога да кампања туристичке понуде Београда почне баш у главном граду Републике Српске, а свему томе ваља додати и реална очекивања да сарадња туристичких организација Србије и Српске унапреди укупну туристичку понуду и подстакне заједничко деловање на трећем тржишту.

Г. Дејан Веселинов, директор Туристичке организације Београда, са сарадницима на промоцији туристичке понуде Београда у Бањој Луци.

Кад су прошле године у организацији Представништва Републике Српске у Србији, туристичке организације Београда и Бање Луке потписале у Београду протокол о сарадњи, протокол којим су дефинисани облици и начини сарадње, вероватно нико при том није мислио на неке романтичне моменте, али је ова прва велика акција показала баш то: романтику, која је у свету туризма често присутнија и важнија него неки елементарни делови понуде. Промоција Београда у Бањој Луци била је сва у знаку романтике: олдтајмер бус (“Прага-Пионир” из 1939. године), скадарлијски штимунг, глумица Љиљана Јакшић и скадарлијски добошар уклопили су се у свет савременог кретања на бањалучком Тргу Крајина као лепо сећање на прохујала времена која се, ето, добром организацијом и љубављу према свом послу могу и обновити, поново доживети. Јасна Бркић, заменица градоначелника Бање Луке, изјавила је да добра сарадња Београда и Бање Луке у туризму значи много, јер отвара врата и за добру сарадњу и у другим областима, а Остоја Барашин, директор Туристичке организације Бање Луке, да ће Бања Лука, поред Београда, одличну сарадњу имати и са другим градовима у Србији. Барашанин је исткао да је врло значајно да ђачке екскурзије обавезно имају разгледање градова у региону, јер је то значајно за међусобно боље познавање и сарадњу.

Туристички олдтајмер бус („Прага-Пионир” из 1939. године) и порука “Следећа станица Београд“, појавиће се у Љубљани, Ријеци, Загребу, па Скопљу, Темишвару, Софији...

Скадарлијски дух и романтични програм при представљању београдске туристичке понуде одушевиће сигурно и становнике других градова у које ће, после Бање Луке, отићи туристички олдтајмер и порука “Следећа станица Београд“. По плану организатора из Туристичке организације Београда, “Следећа станица Београд“ појавиће се у Љубљани, Ријеци, Загребу, па Скопљу, Темишвару, Софији...