Page 4 - bilten_96_cir
P. 4
4 Представништво Републике Српске у Србији
У фокусу
Српска), и то за читавих 3,5 од- се и налазе – у ФБиХ, и само су гледа жели неизоставно пово-
сто, што, рецимо, одговара ата- дате на коришћење Предсјед- дом баш сваког предмета који
ру града Требиња . Затим, на ништву, Скупштини, Савјету дође на дневни ред Уставног
територији БиХ, сем донекле министара, па и Уставном суду . суда БиХ . Рекло би се да је овог
дистрикта Брчко, не постоји Уставни суд БиХ је након пута кап прелила чашу и опо-
нека екстратериторијална зона de facto суспензије в .п и бон- зицији у Републици Српској,
која је изузета изван граница ских овлашћења, постао нови и Хрватима у „трећем ентите-
два ентитета . Па онда, БиХ је алат унитаризације Босне, а ње- ту“, а није, наравно, изостала
прости збир два ентитета и не гова посљедња одлука је само ни подршка Србије као гаранта
постоји никаква непокретност покушај отимања још једне Дејтонског споразума . Послије
или земљиште које би могло надлежности Републике Српс- револтираних иступа српског
физички припадати или се ад- ке . Механизам је маскиран члана Предсједништва БиХ
минстративно укњижити на иностраним уставним судија- којим је најавио блокаду зајед-
неку имагинарну трећу инстан- ма, који у савезу са бошњачким ничких органа апстиненцијом
цу . И надаље, чак и зграде зајед- могу увијек да надгласају српс- у одлучивању, услиједили су и
ничких институција у Сарајеву ке и хрватске када год пожели одговарајући потези Народне
нису заједничка својина два тзв . међународна заједница . А скупштине Републике Српске .
ентитета него су укњижена гдје „међународна заједница“ то из-