Другог дана 42. Међународног сајма туризма у Београду, представљање програмских активности на штанду Републике Српске отворио је Младен Шукало, самостални стручни сарадник у ТО Бања Лука, са презентацијом Бањe Луке као туристичке дестинације. Овом приликом Шукало је представио туристичке потенцијале Бањe Луке, а посебан акценат ставио је на авантуристички туризам и позвао све присутне да посјете Бању Луку, како би се увјерили у њену љепоту и могућности које пружа.
Присутнима се потом обратио Радосав Ђокић, директор ТО Бијељина, представљајући туристичку и гастрономску понуду Бијељине. Ђокић је похвалио Туристичку организацију Републике Српске и директорку ТОРС, Наду Јовановић, којој се захвалио на труду уложеном у презентацију градова и општина Српске. Ђокић је посебно нагласио да Бијељина из године у годину повећава број туриста, наводећи да је 2019. године повећан број туриста у Бијељини за цијелих 14% у односу на претходну годину, као и да се хотели и мотели у Бијељини настављају градити и ширити своје постојеће капацитете, што све говори да Бијељина иде узлазном путањом када је ријеч о туризму. Ђокић је истакао да није чудо што се град Бијељина назива градом будућности.
Присутнима на штанду Српске обратио се и Ђорђе Станишић, менаџер комплекса Етно село „Станишићи“, наводећи да су у Етно село „Станишићи“ напорно радили на реклами њихових потенцијала, што је већ почело да им се враћа у виду опште препознатљивости, будући да су, с обзиром на број посјетилаца на годишњем нивоу, постали регионални бренд, а ту позицију сада бране квалитетом и гостопримством. У том смислу позвао је све присутне да дођу у Станишиће и увјере се у квалитет њихове понуде.
На штанду Српске, представљени су још и бања „Дворови“ и њени љековити потенцијали, ресторан „Ловац“, хотел „Ривер“, хотел „Дрина“, ресторан „Монако“ и „Бодакско пекаре“ из Бијељине.
На овогодишњем сајму се по први пут представила и ТО Шековићи. Ова организација је основана у априлу 2019. године и најмлађа је ТО у Републици Српској. Оно чиме се ова општина може похвалити је изузетно природно окружење, богатство шумама, ријекама и изворима. Видови туризма који су најзаступљенији су ловни и вјерски туризам. Два средњевјековна манастира и осам цркава чине ову општину препознтљивом у православном свијету.
И другог дана 11. Сајма вина „Беовајн“, штанд винара и виноградара Републике Српске био је изузетно посјећен. Штанд је посјетио и градоначелник Требиња, Мирко Ћурић, који је овом приликом поразговарао са винарима Српске и дегустирао њихова репрезентативна вина.
Жељко Јунгић, власник винарије „Јунгић“ из Челинца, која је на „Беовајн челенџ купу“ освојила златнe дипломe за Каберне совињон премијум 2015, Шикар премијум 2015 и Тамјанику премијум 2018, навео је да су сва три вина која су послали на такмичење, освојила златне медаље, што довољно говори о квалитету њихових вина и истакао да се многи ресторани у Републици Србији увелико интересују за њихова вина, те да у наредном периоду планирају позиционирање на тржишту Републике Србије.
Лазар Аћимовић из винарије „Аћимовић“ из Требиња, која је на „Беовајн челенџ купу“ освојила златну медаљу за Вранац 2018 и сребрне медаље за Шардоне 2019 и Жилавку 2019, рекао је да је ово је трећа година да винарија „Аћимовић“ учествује на сајму и истакао да и у наредним годинама планирају учешће, јер су задовољни организацијом, освојеним наградама и интересовањем за њихова вина код посјетилаца сајма.
Јелена Пајић, маркетинг менаџер винарије „Пајић“ из Брчког, која је на „Беовајн челенџ купу“ добила сребрне медаље за Мерло барик 2017, Совињон Блан 2018 и Шардоне 2018, као и бронзану медаљу за Шардоне селекција барик 2018, навела је да први пут имају прилику да се представе публици у Београду, те да учешће на сајму сматра значајним због промоције њихове винарије и прилике за пробој на тржиште Републике Србије у наредној години.
Гордана и Александар Бањац, власници винарије „Бањац“ из Козарске Дубице, која је на „Беовајн челенџ купу“ освојила бронзану медаљу за Куве „Грабик“ из 2018, захвалили су се Представништву Републике Српске у Србији што им је омогућило учешће и представљање њихове винарије на сајму, истакавши да је поред медијске промоције коју им учешће на сајму пружа, за њих значајна и директна комуникација са посјетиоцима сајма и оцјена њихових вина приликом дегустације, те да су поносни на награду коју су освојили.
И другог дана Сајма вина, многобројни посјетиоци штанда Српске били су посебно заинтересовани за дегустацију вина награђених на „Беовајн челенџ купу“, али и свих других вина из Републике Српске.