Drugog dana 42. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu, predstavljanje programskih aktivnosti na štandu Republike Srpske otvorio je Mladen Šukalo, samostalni stručni saradnik u TO Banja Luka, sa prezentacijom Banje Luke kao turističke destinacije. Ovom prilikom Šukalo je predstavio turističke potencijale Banje Luke, a poseban akcenat stavio je na avanturistički turizam i pozvao sve prisutne da posjete Banju Luku, kako bi se uvjerili u njenu ljepotu i mogućnosti koje pruža.
Prisutnima se potom obratio Radosav Đokić, direktor TO Bijeljina, predstavljajući turističku i gastronomsku ponudu Bijeljine. Đokić je pohvalio Turističku organizaciju Republike Srpske i direktorku TORS, Nadu Jovanović, kojoj se zahvalio na trudu uloženom u prezentaciju gradova i opština Srpske. Đokić je posebno naglasio da Bijeljina iz godine u godinu povećava broj turista, navodeći da je 2019. godine povećan broj turista u Bijeljini za cijelih 14% u odnosu na prethodnu godinu, kao i da se hoteli i moteli u Bijeljini nastavljaju graditi i širiti svoje postojeće kapacitete, što sve govori da Bijeljina ide uzlaznom putanjom kada je riječ o turizmu. Đokić je istakao da nije čudo što se grad Bijeljina naziva gradom budućnosti.
Prisutnima na štandu Srpske obratio se i Đorđe Stanišić, menadžer kompleksa Etno selo „Stanišići“, navodeći da su u Etno selo „Stanišići“ naporno radili na reklami njihovih potencijala, što je već počelo da im se vraća u vidu opšte prepoznatljivosti, budući da su, s obzirom na broj posjetilaca na godišnjem nivou, postali regionalni brend, a tu poziciju sada brane kvalitetom i gostoprimstvom. U tom smislu pozvao je sve prisutne da dođu u Stanišiće i uvjere se u kvalitet njihove ponude.
Na štandu Srpske, predstavljeni su još i banja „Dvorovi“ i njeni ljekoviti potencijali, restoran „Lovac“, hotel „River“, hotel „Drina“, restoran „Monako“ i „Bodaksko pekare“ iz Bijeljine.
Na ovogodišnjem sajmu se po prvi put predstavila i TO Šekovići. Ova organizacija je osnovana u aprilu 2019. godine i najmlađa je TO u Republici Srpskoj. Ono čime se ova opština može pohvaliti je izuzetno prirodno okruženje, bogatstvo šumama, rijekama i izvorima. Vidovi turizma koji su najzastupljeniji su lovni i vjerski turizam. Dva srednjevjekovna manastira i osam crkava čine ovu opštinu prepozntljivom u pravoslavnom svijetu.
I drugog dana 11. Sajma vina „Beovajn“, štand vinara i vinogradara Republike Srpske bio je izuzetno posjećen. Štand je posjetio i gradonačelnik Trebinja, Mirko Ćurić, koji je ovom prilikom porazgovarao sa vinarima Srpske i degustirao njihova reprezentativna vina.
Željko Jungić, vlasnik vinarije „Jungić“ iz Čelinca, koja je na „Beovajn čelendž kupu“ osvojila zlatne diplome za Kaberne sovinjon premijum 2015, Šikar premijum 2015 i Tamjaniku premijum 2018, naveo je da su sva tri vina koja su poslali na takmičenje, osvojila zlatne medalje, što dovoljno govori o kvalitetu njihovih vina i istakao da se mnogi restorani u Republici Srbiji uveliko interesuju za njihova vina, te da u narednom periodu planiraju pozicioniranje na tržištu Republike Srbije.
Lazar Aćimović iz vinarije „Aćimović“ iz Trebinja, koja je na „Beovajn čelendž kupu“ osvojila zlatnu medalju za Vranac 2018 i srebrne medalje za Šardone 2019 i Žilavku 2019, rekao je da je ovo je treća godina da vinarija „Aćimović“ učestvuje na sajmu i istakao da i u narednim godinama planiraju učešće, jer su zadovoljni organizacijom, osvojenim nagradama i interesovanjem za njihova vina kod posjetilaca sajma.
Jelena Pajić, marketing menadžer vinarije „Pajić“ iz Brčkog, koja je na „Beovajn čelendž kupu“ dobila srebrne medalje za Merlo barik 2017, Sovinjon Blan 2018 i Šardone 2018, kao i bronzanu medalju za Šardone selekcija barik 2018, navela je da prvi put imaju priliku da se predstave publici u Beogradu, te da učešće na sajmu smatra značajnim zbog promocije njihove vinarije i prilike za proboj na tržište Republike Srbije u narednoj godini.
Gordana i Aleksandar Banjac, vlasnici vinarije „Banjac“ iz Kozarske Dubice, koja je na „Beovajn čelendž kupu“ osvojila bronzanu medalju za Kuve „Grabik“ iz 2018, zahvalili su se Predstavništvu Republike Srpske u Srbiji što im je omogućilo učešće i predstavljanje njihove vinarije na sajmu, istakavši da je pored medijske promocije koju im učešće na sajmu pruža, za njih značajna i direktna komunikacija sa posjetiocima sajma i ocjena njihovih vina prilikom degustacije, te da su ponosni na nagradu koju su osvojili.
I drugog dana Sajma vina, mnogobrojni posjetioci štanda Srpske bili su posebno zainteresovani za degustaciju vina nagrađenih na „Beovajn čelendž kupu“, ali i svih drugih vina iz Republike Srpske.